onsdag 1 februari 2012

God morgon!

Sitter med en kopp kaffe nu efter frukosten. Två nätter på jobb avklarade, nu är jag ledig inatt och imorgon natt. Det är det sköna med vårt arbetsschema, vi arbetar två el tre dagar eller nätter i streck sen är vi lediga två eller tre dagar.
Mitt benpass i måndags gick sådär, körde knäböj i smith och benpress sen fick jag ge upp pga att jag kände mig svim- och spyfärdig. Inte kul, men det har hänt förut när jag har kört ben. Jag vet inte vad det beror på men det är väldigt störigt. Man är upplagd för träning och har laddat med tillskott och så blir det platt fall. Jag drack två koppar kaffe och tog en koffeintablett (200 mg)innan så kanske det blev lite mycket koffein. ;) Jag vet inte, det är min teori i varje fall. Kanske kan det vara någon nerv el nåt i ryggen som kommer i kläm med så mycket vikt på stången, jag vet inte... Någon som upplever samma sak och vet vad det kan bero på?
Igår skulle jag inte träna, som tur var, för när jag vaknade vid 14 hade jag en blixtrande huvudvärk, mirgänliknande, dvs ljuskänslig och smått illamående. Kaffet verkade bara förvärra problemet... Det gick som tur var över precis innan jag skulle åka till jobb, men ver lite orolig att jag skulle känna samma sak idag... Jag har i och för sig en aning huvudvärk men inte alls i samma utsträckning som igår. Tror nog att kaffet hjälper... Så ikväll ska jag förhoppningsvis träna; bröst, biceps och mage står på schemat.

Jag återkommer med hur passet gick, nu ska jag LADDA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar