fredag 3 februari 2012

Bra pass idag! =)

Jag är glad att jag inte tränade igår för jag tror inte att det hade blivit så bra. Idag därmot blev ett kanonpass, kände mig taggad och stark. Har lite problem med att gå upp i vikt efter dieten, har fastnat kring 51-52 kg, imorse stod vågen t o m på ynka 50,5 kg. Trots det gick träningen bra, men skulle vilja ha lite högre kroppsvikt för att kunna lasta på ännu högre vikter. Så här blev i varje fall passet:

Brett latsdrag 4 set max 50 kg
Smal rodd med två handtag 3 set max 35 kg
Marklyft 5 set max 2/90 kg (har kört på 100 som mest så jag tycker 90 är bra)
Legcurl 4 set max 23 kg
Vadpress i benpressen 4 set max 130 kg
Sittande vadpress 3 set max 50 kg

Jag är uppe och nosar på mina maxvikter men målet är ju att kunna höja och börja göra PB! Måste våga lite mer, är lite mesig med vikterna... ;-)

En bild på ryggen tagen idag, där har det minsann satt sig lite fett,det syns... =)

Jag tycker min rygg är ganska bra, jag har bra djup i korsryggen och ganska bra tjocklek och bredd. Kanske lite tjocklek i övre delen av ryggen hade behövts... undviker ju att köra den delen då jag har mina problem med ryggen i just bröstryggen och vill inte bygga på dessa, men lite mer attention behöver nog den delen av ryggen.

Nu ska jag ladda inför en jobbehelg, 36 timmar natt sittande på röva - tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar