torsdag 16 februari 2012

Ontiga armbågar

Båda mina armbågar har på senare tid börjat göra ont, framförallt den högra. Igår skulle jag ju köra axlar och triceps, men triceps fick jag skippa helt - det gjorde riktigt ont... Så det får bli lite aktiv vila framöver, jag kommer att satsa på benträning och cardio, överkroppen ska jag träna det jag kan och ganska lätt. Jag måste låta detta läka ut. Jag hoppas bara att det räcker, tror tyvärr att en hel del av problemen kommer sig av de monotona rörelserna på jobb och det kan jag ju inte vila ifrån...
 Idag tränade jag framsida ben, tog det lite piano för att undvika illamåendet och det funkade. Körde även ett par övningar bröst samt avslutade med 20 minuters cardio för att piska benen lite extra.
 Nu väntar 36-timmars jobbehelg men planen är att träna baksida ben imorgon och om jag orkar lägger jag in ett pass efter jobb även på söndag...

 Nu ska jag dricka lite te och ta det lugnt innan sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar