söndag 26 februari 2012

Sköna söndag

Härliga söndag... fast nog är man lite kluven när det gäller söndagen, det är så klart en skön ledig dag men ångesten inför jobbveckan börjar ju krypa på... Jag trivs bra på mitt jobb, men det är ju så skönt att vara ledig och det är aldrig roligt att stiga upp klockan fem på morgonen... Så vad har jag hittat på idag då? Tränat så klart! Det var också årsmöte på SK Lyftarna idag och det roliga är att jag blev invald som suppleant i styrelsen! =) Efter mötet åkte jag hem och käkade lunch och sen ner igen några timmar senare för träning. Baksida ben, rumpa, mage och lite armar blev det idag.

Raka mark  3 set max 55 kg
Legcurl 3 set max 23 kg
Utfall med viktskiva o.h. 2 set 10 kg
Gluteus-maskinen 2 set max 45 kg
Sen blev det tre övningar mage + lite lite armar (fortfarande ont i armbågarna)

Dagsformen


Imorgon är det jobb för hela slanten men hoppas orka med ett gympass efteråt...

Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar