onsdag 29 februari 2012

Jag skulle ju...

Jag skulle ju ta en powerwalk i morse hade jag tänkt mig... men, nä, snoozade en timme istället. Funkar det lika bra...? Suck, varför är jag så trött alltid? Är det årstiden? Eller kanske motivationen? Just nu är jag ju mållös, tränar för att förbättra mig men saknar konkret mål... Cardio vill jag göra för att må bra och förbättra min kondition, men absolut inte för att gå ner i vikt... Tyvärr tycker jag cardio är tråkigt och jag prioriterar styrketräningen (så klart) och när motivationen tryter får jag kämpa med mig själv för att ens orka med den... och då ryker cardion...
Imorgon bitti ska jag göra ett nytt försök, får se om latmasken vinner igen... :-)
I eftermiddag ska jag träna axlar, inte allt för betungande så får se om jag kan få mig själv att köra lite cardio också... ;-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar