måndag 20 februari 2012

Helgen som gått...

Helgen avklarad! Idag har jag varit ledig, så skönt. Man är verkligen helt slut efter en jobbehelg och jag har dessutom lyckats träna en hel del i helgen. I fredags stack jag direkt till gymet efter jobb och körde ett pass. Det blev baksida lår, rumpa och mage. Igår tränade jag rygg + lite cardio och idag blev det ett blandat pass - axlar, lite ben och mage. Lite flitig har jag allt varit! =)

Fredag:
Raka mark max 55 kg
Legcurl max 23 kg
Utfall, gående med viktskiva över huvudet max 15 kg
Gluteus-maskinen 2 set
+ mage

Söndag:
Chins
Sittande rodd med brett handtag
Marklyft max 90 kg
20 minuter på löpbandet (6 min gång, 14 min löpning)

Måndag:
Hantellyft åt sidan
Upright i cable
Rear delts-maskin
Shoulder press-maskin
Legcurl max 23 kg
Benspark vä ben
Stående legcurl vä ben
Sittande vadpress
Crunches i hiss + crunches med viktskiva

Känner mig ganska nöjd med träningen, får göra det bästa trots mina problem med armbågarna och köra annat istället... Tyvärr blir mina spinkiga armar lidande, hade behövt prioritera dem... =(

Imorgon vet jag inte om det blir träning, ska på möte på jobb 14:30 - 18:00... Jag får se, man brukar vara rätt mör efter våra möten. ;)

Jag ser fram emot nästa nummer av Body... köp den så får ni se! =)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar