onsdag 15 februari 2012

Söndagens träning

Har varit lite lat på sistone och inte orkat blogga... Eller lat, jag ska säga trött istället, började jobba dag i måndags och har varit supertrött på kvällarna. Idag är jag dock ledig, så nu har jag inga ursäkter. Har precis varit och klippt mig och nu sitter jag med kaffe och macka och laddar inför träningen. Min frisör Malin på Svedala Hårateljé är en underbar frisör och en varm och glad person, lyssnar alltid på vad man vill och man är alltid lika nöjd när man går därifrån. Kan verkligen rekommendera henne så om någon är på jakt efter en ny frisör, ring Malin! =)

 I söndags tränade jag rygg, lite framsida ben och vader. Skulle egentligen inte köra ben men fick ett infall och det kändes väldigt bra.

Sittande rodd
Chins
Marklyft
Benpress superset med knäböj med viktskiva (skulle vara kettlebells men de var upptagna...)
Benspark
Sittande vadpress
Vadpress i benpressen

Sen avslutade jag med 15 minuter på crossen!

Idag blir det axlar, triceps och mage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar