måndag 6 februari 2012

Axlar, triceps, mage

Äntligen, ledig idag! Så skönt... satte klockan på halv ett men snoozade i två timmar (?!) och kom inte upp förrän halv tre. Vid halv sex var jag och T på gymet. Det bidde axlar, triceps och mage idag.

Sittande hantelpress max 15 kg
Baks axlar i maskin max 32 kg
Upright rows i cable max 25 kg
Axelpress i maskin max 35 kg

Pushdown max 20 kg
Hantel bakom nacken dubbelfattning max 12,5 kg
Dips mellan bänkar 1 set

Har lite känningar i mina armbågar så tog det lite försiktigt, framförallt med tricepsträningen. Alltid e det nån krämpa man får dras med. Min axel känner jag nästan inte av längre, men nu ska armbågarna strula istället... =(

Nu sitter jag vid datorn och håller "helg" med lite vin och Gott & Blandat...mmm... =))

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar