lördag 11 februari 2012

Lördagsträning

Idag steg jag upp tidigt, klockan ringde halv 8 - det är tidigt för mig som är van att jobba natt. Ska börja jobba dag på måndag så då ringer klockan strax efter fem på morgonen så lika bra att börja vänja sig. Strax efter kl 10 var jag på gymet för ett bröst/biceps-pass. Jag började med bröstet och det gick väl bra men sen när jag kom till biceps så kände jag av mina onda armbågar (misstänker tennisarmbåge) så mycket att jag bara körde två lätta övningar. Lade in lite mage och baksida ben/rumpa istället. Såå här blev passet:

Sned hantelpress 3 set max 17,5 kg
Flyes 3 set max 10 kg
Bänkpress max 40 kg (trött...)
Drag till pannan 3 set max 30 kg
Pull-ups 2 set
Raka mark 3 set max 50 kg
Utfall 3 set max 31 kg

+ mage

Lite halvdant pass men jag är nöjd med att jag körde lite baksida lår och rumpa utan att det var planerat. Är ganska fyrkantig i mitt träningsupplägg och har svårt att köra spontant så där men det kändes faktiskt bra... =)

Har smort in min armbåge (högran är värst drabbad) med voltaren-salva nu, hoppas hoppas att det blir bättre snart...

Ha en skön lördag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar