söndag 29 januari 2012

Söndag= jobb

Det var ett tag sedan jag bloggade nu, skärpning på mig! Idag har jag varit inne och jobbat lite extra mellan ca kl 10-17:30. T åkte till Stockholm för en veckas närutbildning, så jag släppte av honom vid stationen vid tjugo i tio och sen körde jag direkt till jobb. Tyvärr blev det alltså ingen träning idag, men jag tränade fredag och lördag så det gör ingenting. Imorgon är jag tillbaka på gymet för ett benpass. =)
 I fredags körde jag rygg och vader och i lördags axlar,triceps. Av någon anledning så har jag fallit tillbaka till mitt gamla traditionella träningsschema utan att tänka på det. Nåja, jag kör på så ett tag, har alltid tyckt att de muskelgrupperna passat bäst ihop att köra. Mitt schema ser alltså nu ut som följer:

Dag 1: Bröst, biceps, mage
Dag 2: Rygg, vader
Dag 3: Axlar, triceps, mage
Dag 4: Ben





Imorgon står alltså ben på schemat. Vet inte om jag kan köra knäböj tyvärr, har känningar i ryggen igen... =(( Jag får känna efter imorgon!
Bjuder på en bild från dagarna innan tävlingen, guuud vad jag var smaaaal!!









Och här är receptet för att nå denna form; kött. sallad och oliver... mmmm... =)




Ha en skön söndag-kväll alla!!

Kram

2 kommentarer: