måndag 16 januari 2012

Biceps, axlar, mage

Ja det blev ju ett riktigt bra träningspass idag. =)

En liten spännisbild av min lilla biceps
Stående alt hantelcurl max 12,5 kg
Bicepscurl med EZ-stång 17,5 kg
Dubbel bicepscurl i cable 10 kg  (även kallad ego-curl ;-)) superset med
Pull-ups i chinsräcke

Sittande hantelcurl max 9/15 kg
Drag till hakan med rak stång superset med hantellyft åt sidan
Baksida axlar i maskin superset med framåtlutade hantellyft

Avslutade med mage, crunches i hiss superset med en övning som jag inte har något namn på, kan kalla den Tess special, för jag såg den på Tess blogg och beslöt mig för att prova den. Underbar!!

Jag avslutade passet med 10 minuter på löpbandet. Saknar min cardio... det trodde jag verkligen aldrig att jag skulle göra, men minsann... Vill inte köra för mycket cardio då jag är inne i en uppbyggnadsfas, men det lär nog bli lite powerwalks framöver, framförallt när det blir lite varmare ute. =)

Nu blir det en dusch och sen förbereda sig inför jobb i natt! Vad skönt, känner mig på bättre humör nu, träningen gör underverk!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar