fredag 6 januari 2012

God morgon!

Ja, för mig är det morgon, jag ska ju jobba i natt så lyckades sova till kl 11... Sitter med kaffekoppen och laddar inför träningen som idag blir bröst, triceps och mage. Ryggen är mycket bättre, dock så klart inte helt bra. Jag får helt enkelt ta det lite lugnt ett tag och tänka på min stackars rygg, utmaningen blir ju 36 timmar på jobbet nu i helgen, men det ska nog gå bra...

 Min kära kompis, Malin Delén, hjälpte mig inför tävlingen med smink och hår och hon blev lite taggad av den här "fitness-grejen" så tanken är att jag ska coacha henne lite nu framöver gällande träning och kost. Det ska verkligen bli superroligt och jag ser fram emot att börja se resultaten... Malin är fotomodell och redan ganska vältränad men vi ska nog lyckas addera lite extra muskler... fitness-modell nästa kanske... =) Så, Malin, ingen press, men lite före- och efterbilder vore väl en idé... jag tar med kameran nästa gång vi ses... ;-)

På återseende!

1 kommentar:

  1. Jag är absolut på!!
    Och alldeles rätt, jag blev inte bara lite taggad utan mycket!! :)
    Det ska bli riktigt roligt att bygga muskler och ha kontrollen att få forma sin kropp. Jätte tack Karin, att du vill hjälpa mig :)

    Självklart före bild, det kommer bara att stärka motivationen :)
    So bring the camera!

    Kramar!

    SvaraRadera