söndag 15 januari 2012

Man kan inte vara på topp alltid!




Usch, idag är ingen bra dag, känner mig allmänt deppig. Gjorde ett försök att träna men det gick inte så bra. Efter 20 minuter gav jag upp och åkte hem. Ja ja, ibland är det bara så, man kan inte vara på topp alltid. Längtar efter våren nu, sol, värme och grönska. Januari är verkligen den längsta månaden på året, i varje fall känns det så.
 I fredags fick jag i varje fall till ett hyfsat pass som såg ut så här:

Bröst:
Sned hantelpress max 17,5 kg (kändes väldigt lätt och vill öka men vågar mig inte på det utan hjälp. 20 kg i var hand är lite svårt att hantera, vill inte skada mig...)
Cable cross från nedre trissan 10 kg
Bröstmaskin max 45 kg
Triceps:
Pushdown max 22 kg
Hantelextention max 7,5 kg
Dips mellan bänkar
Mage: Crunches i hiss max 30 kg

Idag körde jag endast två övningar för ryggen innan jag gav upp:
Sittande rodd max 40 kg
Brett latsdrag max 50 kg
Trots bristen på motivation så var jag ganska stark, tänk vad jag kunnat åstadkomma om humöret varit på topp!! =)

Nu väntar långvecka på jobbet, dvs jobb mån,tis, fre, lör och sön. Natt! Bara att bita ihopa... Det är verkligen det värsta med den lediga helgen, vetskapen om att långveckan väntar... suck!

Kanske lite trist blogg-inlägg idag, jag vet, men som sagt, ibland är man inte på topp!

Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar