måndag 2 januari 2012

Motivation?

Förutom en trevlig nyårsafton med goda vänner hann jag med två träningspass i helgen, ett i fredags och ett igår och snart är jag på väg till gymet för ännu ett. Motivationen inför träningen är tyvärr inte på topp men jag kör på ändå, jag vet att den kommer tillbaka så småningom. Saknar att ha ett mål att träna inför som jag hade i höstas, då fanns det inget utrymme för bristande motivation och tvivel. Framtiden får utvisa om det blir någon mer tävling för mig... En tävlingssatsning kräver total dedikation och man får sätta resten av livet "on hold"... Någon gång vill jag tävla igen, men när/om det blir, det får framtiden utvisa...

I fredags tränade jag bröst, triceps och mage och igår blev det rygg och biceps. Idag (nu) står det axlar på schemat...

På återseende!

God fortsättning på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar