torsdag 27 september 2012

Det gick bra idag!!

Klarade en 8 på 50 kg i bänkpress. Är helnöjd... :) Jag tycker att ända sen jag drog ner på bröstträningen till att köra endast två övningar så har jag bara blivit starkare och starkare... Hmm, mer är kanske inte alltid bäst... :)

Så här blev passet:
Bänkpress (plan) 4 set max 8/50 kg
Flyes med hantlar 3 set max 12,5 kg

Stående hantelcurl 3 set max 12,5 kg
Sittande bicepscurl över bänk i cable 3 set max 35 kg
Hammercurl med rep 2 set max 25 kg

Avslutade med mage samt en kilometer på löpbandet!

Sen mitt förra inlägg har jag även hunnit med att halvdant axelpass (fick ont i ryggen så kunde inte genomföra passet)i söndags och ett benpass igår.

Imorgon är det fredag, vila från träningen och HEEEEEEEEEEEEELG!!! So nice!!! :)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar