söndag 4 november 2012

Dålig på att uppdatera!

Ja, jag vet, jag har varit jättedålig på att blogga på sistone. Efter förra inlägget när det gick så bra så blev jag så klart sjuk... Så det blev nästan 3 veckor utan träning... Så har inte haft så mycket att skriva i min träningsblogg (som det ju faktiskt är).

Nåja... har tränat några veckor nu sen jag blev frisk men tycker inte jag är på banan riktigt. Trött, orkeslös, omotiverad... Tror en anledning är jobbet som är extremt stressigt just nu. Skulle egentligen tränat i fredags men jag dök bara rätt ner i soffan med ett glas vin och en påse godis... Helt slut som människa, träna fanns inte på kartan i fredags. Men jag hoppas på en bättre vecka nu där jag åtminstone ska hinna med att träna mina planerade pass...

Vi får se... Kanske vi hörs i veckan, förhoppningsvis har jag någon träning att skriva om...

//Karin

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tänk på känslan du har i kroppen efter ett pass, det är det som får mig att gå till gymmet oavsett hur trött jag är, sen kan soffa och godis intas som belöning.

    Cecilia

    SvaraRadera