söndag 11 november 2012

Söndagsträning

Det blev ett hyfsat bra pass idag trots lite seg och omotiverad innan.
Bröst, biceps och mage stod på tur!
När det gäller bröstträning så nöjer jag mig med lite färre set, två max tre övningar. Idag blev det sju set, tre set hantelpressar samt fyra set i cable crossen från lite olika vinklar.
Efter det blev det biceps, körde fyra olika övningar och avslutade sen styrkepasset med tre set crunches i hiss.
Har haft lite problem med att köra cardio på sistone, dels får jag ont i ryggen och dels får jag ont i fötterna, framförallt vänstran. Själva cardion brukar gå bra men dagen efter mår jag inte så bra. Mindre kul och man undrar ju vad som händer... Är det åldern eller?? Idag utmanade jag ödet i varje fall och sprang på löpbandet i ca en kvart. Kondisen är ok, trodde den skulle ha försvunnit helt men det kändes faktiskt relativt lätt! Det gjorde heller inte ont någonstans men vi får väl se hur kroppen mår imorgon!

Nu håller jag söndag och bäddar ner mig i soffan!

Kram

//Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar