söndag 11 november 2012

Benen, min svaghet!

I torsdags fick benen pisk! Tränade med Malin och önskar nu att jag hade hjälp vid varje benpass för fy tusan vilken träningsvärk jag har, fortfarande! Benen är ju inte min favorit att träna, träningen kan jag tycka är rolig men jag har svårt att pusha mig tillräckligt mycket för att få resultat! Enligt mig är benen den svåraste muskelgruppen att träna, rent tekniskt! Det är svåra övningar och det är svårt att göra rätt och få kontakt. Jag är både stel och sned i kroppen så jag får kämpa med utförandet varje pass, men det är ju också en utmaning i sig... :) Tyvärr blir det ju svårt att köra hårt och tungt...

Så här blev passet i varje fall!
1. Fria knäböj
2. Knäböj i smith
3. Benspark
4. Raka mark
5. Legcurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar