måndag 19 mars 2012

Helgen som gått...

Hej igen! Har varit lite lat i helgen och inte orkar blogga, sorry...
 
I fredags var jag inne på jobb en sväng mellan 06:30 och 15. Ingen styrka i fredags utan bara en kort löprunda blev det på kvällen. Det gick tyvärr inte så bra, det var tungt och jag hade problem med andningen. Jag har ansträngningsastma och får medicinera en del innan jag ska ge mig ut och springa men tyvärr räcker inte det alltid. Tydligen var det ingen bra luft den kvällen för det började pipa i luftrören bara efter en kort stund. Så det blev bara 1,7 km men jag är nöjd med det ändå, min astma kan jag ju inte påverka... Förhoppningsvis kan ju lite bättre kondition även göra min astma bättre så jag ska inte ge upp mitt joggande... som jag brukar göra... ;-)

Lördag och söndag blev det gymet. I lördags körde jag axlar, triceps och i söndags framsida ben och lite biceps. Skulle egentligen vila idag men det blev bröstträning ändå. Imorgon ska jag vila helt från träning - skönt! Känner mig aningen sliten, har typ träningsvärk överallt. Skön känsla... :)

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar