torsdag 1 mars 2012

Halvdann träning...

Gympasset nu ikväll blev sådär… För det första var jag inte ett dugg sugen på att träna, energinivån var verkligen låg. Skulle ju köra ben, men kände verkligen inte för det… Jag sa till mig själv att det är bättre att köra ner och köra lite bröst istället för att strunta i det helt. Så jag körde ner för att köra lite bröst men det blev framsida ben ändå… Dock väldigt lite, körde bara knäböj och benspark… Ventilationen var avstängd så det rann fukt på väggarna och jag tyckte det var jobbigt att andas ordentligt (har astma). Försökte köra lite bröst men hade för mycket träningsvärk i axlarna så fick lägga ner det… Så inget vidare gympass, men jag är glad att jag ens tog mig dit. Kan bara bli bättre nästa gång!
Nu förbereder jag mig inför en jobbhelg… Önskar alla en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar