onsdag 14 december 2011

Benträning!

Jag är ledig denna veckan från jobbet, så skönt! Det blir träning för hela slanten och jag brände av ett benpass i måndags och ett axlar, triceps,mage- pass igår. Har sån sjuk träningsvärk i benen, men jag ska inte klaga. Min ben behöver verkligen växa så jag välkomnar värken. Lite jobbigt när man ska resa sig ur soffan eller gå upp för trappan bara... :-) Har lite problem med min ben-träning, jag får väldigt ofta bara träningsvärk i det högra benet, det benet som är störst och starkast. Har lagt till lite extra träning för vänstran i form av benspark och utfall med fokus på framsida lår, men har fortfarande svårt att få kontakt. Någon som har några tips? ;-)


Som sagt, vänstra benet släpar ganska mycket!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar