måndag 26 december 2011

Annandag jul = Träning

Äntligen tillbaka till gymet efter en lång jobbehelg med alldeles för mycket god mat och godsaker. Idag blev det rygg, baksida axlar, biceps och mage.

Skivstångsrodd max 50 kg
Brett latsdrag max 50 kg
Marklyft max 85 kg
Framåtlut hantellyft max 7,5 kg
Baksida axlar i maskin max 25 kg
Alternerad hantelcurl max 12,5 kg
Bicepscurl EZ-stång 10 kg (utan stång)
Pullups i chinsräcke 1 set
Mage tri-set Crunches i hiss, Benlyft samt Höftlyft

Träningen kändes bra, lite svag i marklyft bara. Jag har kört på 100 kg som max, men mina ben ville inte riktigt idag, dom e fortfarande svaga sedan dieten.

På tal om dieten så tänkte jag framöver skriva lite om min tävlingssatsning och tiden inför tävlingen med diet och träning och så klart även om själva tävlingsdagen. Jag kommer att göra detta när jag har tid över och inspirationen finns där... Inte just nu då, men den som väntar på något gott... ;-)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar