måndag 2 april 2012

Goda nyheter!

För mer än en månad sen sökte jag en tjänst på jobbet som innebär M-F-jobb, en tjänst om jag verkligen ville ha. Inte bara för att det är M-F utan även arbetsuppgifterna känns som gjorda för mig. Och i fredags fick jag det mycket glädjande beskedet att jag får tjänsten... Jag är överlycklig, ska bli så roligt och framförallt skönt att slippa natt- och helgjobb. Äntligen!! Nu kan jag planera och fokusera på min träning på ett helt annat sätt - med ens blev jag väldigt tävlingssugen igen! :)

Idag tränade jag axlar, triceps och mage

Sittande hantelpressar 5 set max 15 kg
Baksida axlar i maskin 3 set max 32 kg
Framåtlut hantellyft 3 set 5 kg
Hantellyft åt sidan 4 set 5 kg
Upright rows i cable 3 set max 25 kg

Pushdown m rep
Rep bakom nacken
+ lite dips mellan bänkar

Avslutade med 4 övningar mage och 10 minuter på crossen.


Bra pump i axlarna, tycker faktiskt att dom har växt lite... :)

Nu blir det lite kaffe och sen ska jag... typ, göra ingenting kväll... skööönt!! :)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar