söndag 18 november 2012

Sjuker

Ja jag hade rätt i mina aningar i måndags, det var något på gång. Vaknade på tisdagen med supersvullen hals, förmodligen halsfluss. Har jobbat hela veckan ändå men varit ganska hängig o levt på Zyx och Ipren... Halsen är dessutom väldigt envis och vill inte bli bra. Det är jättetrist, jag är ju inte tillräckligt sjuk för att vara sängliggande och sjukskriven men inte fasiken vågar jag träna heller... Blä, uttråkad! Nåja, får väl ha is i magen o hoppas att det går över av sig själv annars blir det väl vårdcentralen för att försöka få penicillin. Men hoppas att jag ska slippa... Och imorgon är det jobb igen, suck, hade hoppats på att helgen skulle kurera mig men imorse kändes det inte alls bra.

Jag återkommer med uppdatering när jag är igång med träningen igen helt enkelt...

/Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar